------------------------------------------
▶▶▶▶ The Mandalorian Stickers ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ The Mandalorian Stickers IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ många resurshack ▞▞▞
▞▞▞ The Mandalorian Stickers 2022 version ▞▞▞
DET HÄR ÄR VÄGEN
Klistermärken är trevliga och söta, men du kan inte lägga till klistermärkena på Samsung-tangentbordet eller Gboard. Detta skulle vara en fantastisk funktion. Det enda sättet att skicka det för tillfället är att öppna appen och manuellt välja kontakten. Använd inte WhatsApp så jag vet inte om det är lättare.
Klistermärkena fungerar inte på Gboard
Behöver vara kompatibel med vanligt tangentbord och Snapchat
Kan inte användas i Facebook, Messenger eller standardtextappar.
Kan inte läggas till på Gboard eller Samsung Keyboard.
söta, men kan inte få dem att fungera. suck
Jag älskar klistermärkena, men de är inte animerade och är inte Google-tangentbordskompatibla.
Det gick inte att lägga till i gboard
Fantastiskt, men GIF:er rör sig inte.
Jag hoppas att fler klistermärken läggs till senare. Baby Yoda för livet!
Klistermärke syns inte på mitt tangentbord. Det får mig att gå igenom appen för att använda dem. Andra klistermärkespaket var inte så här.
$1,99 för mindre än 50 inte så bra seriefigurer? Priset bör vara 0,99
The Mandalorian Stickers 娛樂 rmx
Säger animerad men jag har inga som är animerade på min Android-telefon Fungerar på IOS
Fina klistermärken, hoppas nya klistermärken snart, 30 räcker inte för att uttrycka allt som The Mandaoroan genererar. Mat The Force Be With You All
Inget gboard-stöd. Klistermärkena är fantastiska, men de visas inte alls i gboard. Slöseri med pengar.
Fungerar bara på whats up
The Mandalorian Stickers Zabava bnyj
Roliga små klistermärken
Söta klistermärken, men de är inte animerade
Inte Google-tangentbordsvänlig
De är inte animerade för Android... fortfarande söta. Skulle vara bra om de lade till fler. Det verkar inte finnas tillräckligt.
Bra klistermärken, men de syns inte i klistermärkesområdet på tangentbordet.
Klistermärkena är söta. Men 1,99 $ för ingen av de beskrivna funktionerna är en rip off. Kan bara skicka dem via meddelanden genom att gå via appen. Inte alls animerade, även om du lägger till dem i Whatsapp. Ge oss bara samma funktionalitet som du gav Apple-ägare och som finns i beskrivningen.
Thia är inte vägen. Dessa är tänkta att vara animerade, men är det inte. Du måste också komma åt dem via appen. Det finns ingen integration.
Klicka på lägg till i WhatsApp så läggs de till. Återbetalas som näst intill värdelös.
Supersöt. Men, behöver uppdatera bilder.
Integreras inte med tangentbordet
Egentligen inte animerad på Android.
Hemsk integration med Android
Galaxy Genome [Space Sim] Äventyr rkck
Söt! Jag vill ha mer!