------------------------------------------
▶▶▶▶ CarX Drift Racing 2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ CarX Drift Racing 2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt meer edelstenen ▞▞▞
▞▞▞ CarX Drift Racing 2 2022 version ▞▞▞
Deze game is de beste en het is beter als je een controller hebt.
Topspel
Geweldig nieuws! Sinds mijn laatste recensie zijn veel bugs verholpen en zijn sommige van de meer cashgrabby-elementen van de gameplay teruggebracht om een meer rationele prijs te weerspiegelen, zoals het maken van een club nu 90% goedkoper is, hoewel auto's nog steeds te duur zijn. Met deze stappen in de goede richting zou ik zeggen dat ze echt naar de gemeenschap luisteren, het zou nu een goed moment zijn om dit spel te downloaden en te zien waar het naartoe gaat. Misschien zal ik er op een dag toe komen om een 5-sterrenrecensie te doen, zoals de eerste release deed.
veel goeds
verbeter een koppeling totaal niet realistisch
Leuk spel alleen zou het beter zijn als ze de bemzinetanks die je nodig hebt om te gaan driften weg doen.
kwam terug omdat mijn laatste recensie werd gevoed door frustratie. er is hier zeker een goed spel, maar het heeft wel problemen. mijn auto springt vaak van wat ik alleen maar kan aannemen zijn niet-gladde richels op de grond. ik ben geen programmeur, dus ik kan het je niet precies vertellen, maar ik zit midden in de drift en mijn auto zal springen alsof hij een stoeprand raakt, en ik verlies de drift. ik zet mijn wifi uit als ik speel, want dat is de GRATIS manier om advertenties te vermijden.
PA5 Dual Shock Controller is in de war
In het begin leuk maar na een tijdje gaat het vervelen. Alles lijkt super flauw. Mechanica zijn geweldig en het is geweldig om een paar minuten tijd te verspillen. Anders, saai, saai, is de voortgang extreem traag.
Deze game is gewoon geweldig. Ik ben dol op deze game, maar je moet beveiligd zijn omdat veel mensen hacken, maar een leuke game. Saxsena
Het geld dat hiermee wordt verdiend is totale BS (dingen zijn zo duur en je verdient geen geld), de eerste versie van dit spel is zoveel beter. Ik speel het tot nu toe nog steeds. Als CarxDrift Racing lan multiplayer had gehad, zou het de #1 autogame zijn geweest.
Ik geef het 1 ster omdat het niet wordt bijgewerkt, het was op 100, maar het laat me niet spelen
Beste drift spel ooit ik maak ook youtube filmpjes van dit spel mocht je geïnteresseerd zijn KingDriftEXX YT
Voor een game die beweert realistisch te zijn, heb ik een lange lijst met klachten over deze game, maar in wezen zal ik het kort houden: auto's gedragen zich niet zo realistisch als zou moeten, voornamelijk stockauto's. Ze lijken een enorme hoeveelheid kracht op de rug te hebben, ook al is het een rockende voorraad. AE86, die verondersteld wordt te lijden aan een gebrek aan vermogen, glijdt gewoon alsof het niets is, en dat is slechts één voorbeeld. Afgezien daarvan, ja, het is een "oké" arcade-racer, maar niet iets waar ik mijn tijd mee zou willen doorbrengen.
Echt super leuk en realistisch spel
Alles is goed, maar de multiplayer-optie is nogal meh als we het met vrienden kunnen spelen en vrij rondlopen met vrienden in de multiplayer-optie, dat zou geweldig zijn.
Kun je het spel alsjeblieft repareren wanneer ik mijn telefoon opnieuw start. Ik kan dit spel niet spelen er staat in 93% controleer je internetverbinding het is vervelend Ik heb een goede wifi en waarom het vervelend is, ik kan het niet eens spelen, dus als het is opgelost, zal ik dit verwijderen bericht dus pls repareer het
Het is een leuke game, alwel er wel iets meer update's mogen komen, voorderest een top game.
CarX Drift Racing 2 Racing kogi
Ik heb geen controle over de besturing
Zeer goed spel. De pyshic zijn ook goed, dit is een zeer aan te bevelen spel
Je bent beter af met de pc- of consoleversie, veel tijd om te grinden en het is vervelend, en je moet betalen voor brandstof. Pc/console-versie is veel beter
Goeie game aleen kan ik geen controller gebruiken
Zonder twijfel de beste mobiele game voor Android / Apple-apparaten, zou zeggen dat ik deze game ten zeerste aanbeveel, maar sinds ik een fabrieksreset op mijn Galaxy A51 5g heb uitgevoerd en de game opnieuw heb geïnstalleerd, heeft het mijn mijn account verwijderd dat nogal wat geld had dat ik had uitgegeven op de "Flash" R33-skyline, de "Loki" tier 5 gele BMW, en nogal wat zilver en goud dat ik heb gekocht, exclusief de andere auto's die ik tijdens de hele campagne heb verdiend.. heb nu 3 dagen met Support gesproken en nog steeds geen hulp. Thnx voor het beroven van mij.
eerlijk gezegd een van de beste games met rijmechanica in de Google Play Store. ik denk echt dat spelers die voluit willen gaan en de handmatige koppelingsversnellingen willen gebruiken, tegen elkaar moeten kunnen concurreren, aangezien ze veel tijd en moeite steken om dat onder de knie te krijgen en toch gemakkelijk verslagen worden door niet-gebruikers. misschien zelfs grotere beloningen geven. Ik zou ook graag een Mitsubishi Galant in de game zien (want dat is mijn auto😜)
Het spel is geweldig. Maar met deze nieuwe update lijkt het erop dat controllers NIET MEER ONDERSTEUND worden. Ik heb een PS4-controller, Xbox One-controller en Xbox Elite 2-controller gebruikt, geen enkele werkt, in de game-opties wordt weergegeven dat de controller is aangesloten, maar geen van hen zal werken. Ik hoop echt dat het ontwikkelingsteam dit ziet en probeert dit probleem op te lossen, want mijn persoonlijke mening is eigenlijk 4/5, gewoon een beetje te veel sleur voor alles in het spel, aangezien het de mobiele versie is
De game is goed, maar de drijvende assistent is als een pijn in de @$$. Probeer een beetje naar rechts te draaien? Hoe zit het met 3 keer meer gaan dan je nodig hebt. Probeer een grote hoekafwijking te maken? Hoe zit het met de driftende assistent die steeds meer in die richting draait. Ik kan het niet eens uitschakelen, plus dat ik denk dat je die instelling niet hebt op een oude miata.
Het is een leuk spel maar ik wil wel dat ik meer race heb voor fans race heb ik geen street race en parkeer fans race heb
Slecht frame overslaan, wat ik ook probeer, zowel op LG V20 als Galaxy S7. Muren en gebouwen verdwijnen alleen maar als je teveel met de grafische instellingen knoeit. Betalen om te winnen is geen probleem als je niet online speelt. De enige reden waarom het zo is, is dat ze de serverkosten kunnen ondersteunen die ik krijg. Het is gewoon onspeelbaar totdat de bugs in de game-engine kunnen worden verwijderd. Ik ben blij dat ik eindelijk nieuwe kaarten heb, maar totdat dit is opgelost, denk ik dat ik het bij carx 1 op pc blijf houden.
Dit is waarschijnlijk mijn favoriete drifting-game die er is, er is zoveel te doen en zoveel auto's om dingen mee te doen, een goede variëteit aan kaarten en locaties, het voelt gewoon overal goed aan. En de startende auto dwingt je niet om al je geld uit te geven. Ik hou ook van de drijvende fysica. Wat ik probeer te zeggen is dat dit een geweldig spel is, ga zo door met het goede werk. 🙂
Tof spel!! Beste audio en fysica, de mods zijn eindeloos lijkt het
3 sterren... Spel is geweldig en driftfysica. Het probleem is dat er een internetverbinding nodig is die niet meer offline kan worden gespeeld en ik heb meer plezier om offline te spelen sinds een jaar geleden.
ze zouden de game echt moeten optimaliseren voor midden- en low-end apparaten, zelfs mijn 4 GB ram-telefoon worstelt om deze game op de laagste instellingen uit te voeren, anders is het een goed spel
Echt grappig en sacastisch antwoord Devs ... hier is een gemarkeerde 5 sterren als een blijk van waardering en sarcasme ... 😂 ...
Star Shoot VS Arcade vbt
ze zijn naar mijn mening te veel veranderd in de nieuwe update.de camera in de garage zoomt niet meer in en heeft een raar effect, er is nu een laag piepend bandengeluid en het is een beetje vervelend, en sommige cameraposities op de auto's zijn in de war. het ergste is dat ze de scores hebben veranderd die je moet halen om r1 op sommige kaarten te bereiken en nu kan ik r1 niet krijgen op een van de tracks (ik speel sinds de game uitkwam en ik heb ongeveer $ 30 uitgegeven aan auto's en upgrades van het hoogste niveau ).
Heb altijd echt genoten van dit spel tot de recente update .. nu blijft het spel middenwedstrijd en sluit de app neer! Ik heb geprobeerd contact op te nemen met de ontwikkelaars, maar kan geen contactgegevens vinden, dus ik moet een slechte beoordeling achterlaten om hun aandacht te krijgen in de hoop dat dit probleem kan worden opgelost!
Na de eerste Carx aan en uit te hebben gespeeld en nu 2 te spelen, zijn er een paar dingen die volgens mij een probleem zijn. Een daarvan is de gouden munten, je hebt het nodig voor het afstemmen en aanpassen, maar man, het is echt moeilijk om na een tijdje te winnen, veel te grindy dan het zou moeten zijn. Ten tweede moet het multi-player penaltysysteem worden herzien. Als ik meer snelheid door een baan draag dan mijn tegenstander, ga ik niet vertragen of mijn drifts inkorten omdat ze langzamer zijn, omdat het slechts een geest is van hun beste run. PLS repareren!
De eerste CarX Drift Racing was geweldig. Maar deze tweede versie is echt voor pc-gebruik. Mijn tablet kan het nog lang niet aan. Maar ik merkte wel dat het origineel een veel realistischer gevoel had. Ik geef de voorkeur aan drift rijden zonder stuurhulp. Omdat het totaal contra-intuïtief is met stuurhulp aan. Het is eigenlijk precies het tegenovergestelde sturen van wat het zou moeten zijn. Wat de ervaring voor mij volledig verpest.
Ik speel dit spel voor zo'n 2 jaar, maar ik heb net een maand pauze genomen en de auto-prijzen zoals de 180SX (Phoenix NX) gewijzigd van 30k-40k Cash naar 120Golds zoals hoe TF kan ik die veel goud krijgen, zelfs als ik de gebeurtenissen heb en ik maak ze af
Geweldig spel geweldige graphics, maar een biedprobleem is de hoeveelheid slijpen om geld te krijgen. Nog steeds het beste tekenspel, de GRAPHICS ZIJN GEWELDIG, vooral de bewegingsonscherpte is snel goed.
CarX Drift Racing 2 Yarış ohj
Ik ben dol op deze game, maar ik heb een probleem met deze game, ik kan geen verbinding maken met Google Play en verwijder de noodzaak om verbinding te maken met Google Play
カー・エックス・ドリフト・レーシング・ツ レース xut
Bovenkant
Het is zooooooooooooooooooooo goed, maar de auto's kunnen een beetje gevoelig zijn, maar je kunt zo goed driften en dus eigenlijk alles, hoewel ik de game op ps5 heb, maar het is goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Het is beter dan vorig jaar, maar nog steeds niet goed, de "uitdagingen" vereisen dat je een pro bent in het spel, zelfs op alleen de 2e cursus voor de campagne moet je de baan 100% perfect verbinden, terwijl ook een absurde hoek krijgen voor hoe klein het nummer is. Deze ontwikkelaars moeten echt leren om losser te worden, niemand wil 100 uur oefenen om het begin van de campagne te doen.
Deze game is compleet maf / oubollig / tijdverspilling sinds de laatste update sommige prestaties van de auto's zijn verminderd en je moet ook je echte geld gebruiken als je wilt dat je auto geweldig kan driften. Ik zie dit als vals spelen
Spel heeft gas. Kan slechts 5 races doen die je voordeel zullen opleveren voordat je opraakt. Om nog maar te zwijgen over het opnieuw proberen kost meer gas. Vuilnisspel zoals alle mobiele games.
Geweldig spel. maar races geven niet genoeg beloningen (driftpunten) krijgen gewoon genoeg voor nieuwe tracks, kunnen geen auto's upgraden of nieuwe auto's kopen vanwege gebrek aan geld. goud gekochte auto's zijn te duur, Subaru is 350 goud, gelijk aan $ 18NZD. voor een auto die standaard is. Ik begrijp dat spellen als deze geld verdienen, maar het is te duur en het gebrek aan geld dwingt tot microtransacties. ofwel de prijzen verlagen, ofwel betere beloningen geven.Ik geniet van het cockpitzicht in deze games omdat jullie de beweging van de camerakop echt hebben genageld, maar als ik mijn ramen ook maar een klein beetje tint en de baan zelfs een beetje bewolkt is, verdwijnt de baan uit de cockpitweergave. Ik kan amper 20 voet voor de auto zien... er is een reden waarom niemand in een limousine hun voorruit tinten, alleen de ramen. Het zou het probleem oplossen als u het tinteffect op de voorruit verwijderde, waarschijnlijk in de cockpitweergave. Een gamma-optie zou ook leuk zijn.
CarX Drift Racing 2 Трке iyi
Weet je waarom maak je niet hetzelfde spel van deze app naar xbox one, xbox x, ps4, ps5, pc, en we kunnen zijn accounts van de app delen met zijn systeem in plaats van opnieuw te beginnen met carx drift racing 2, omdat carx drift racen op de systemen die we niet kunnen koppelen, zijn account, ik geniet van het spel 5 sterren Ik wil gewoon een controller door het systeem spelen dan mijn telefoon het doodt de batterij van mijn telefoon Het is een gedachte dat we een carx drift racing 2 op de systemen nodig hebben dit is mijn idee dat zou kunnen werken dit is elke cent waard
Het ding wat me het meest stoord is hoeveel je krijgt