------------------------------------------
▶▶▶▶ Hamster Cookie Factory ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hamster Cookie Factory IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel tokens hacken ▞▞▞
▞▞▞ Hamster Cookie Factory 2022 version ▞▞▞
dit is een heel goed spel en varieert schattig. Het is een van die spellen die je aan het lachen zullen maken.
Paroah
speel nu al meer dan een week, maar nu laadt het spel helemaal niet. ik wil & mijn voortgang verliezen, maar ik kan helemaal niet verder spelen. BEWERKEN - ze hebben het spel een paar dagen nadat ik dit oorspronkelijk had gepost bijgewerkt, en het loste mijn probleem niet op. ik moest de-installeren/opnieuw installeren om het AT ALL te laten laden & alle vooruitgang verloren. het is heel schattig & een goed idee maar werkt niet erg goed.
Ik hoop dat mijn voortgang wordt opgeslagen, ik heb dit verwijderd
goed fabrieksspel als je van Tycoon-spellen of simulatorspellen houdt, dan is dit een geweldige game voor jou
Zeker de moeite waard, het is verslavend en leuk ik ben op niveau 29 en ik denk dat het een leuk rustig en vredig spel is en ik hield vooral van de hamsters en de manier waarop ze de koekjes maken agh! Maar de advertentie liegt zoals altijd tegen je
het spel is uitstekend.
Geweldig 🎮 heeft cloudback-up nodig
grappig ... hahaha .wat ziet een tekenfilm er echt uit
A. Koot.Spel
mijn nieuwe favoriete spel! het is zo schattig en vermakelijk <3 het is schattig en als je van hamsters houdt, zul je dit geweldig vinden 🐹🐹🐹
Blah
het reset mijn spel elke 5 seconden en het is vervelend
Het is zo schattig en ik vind het leuk hoe ze een bugfix-cadeau hebben gemaakt dat ik andere games nog nooit heb zien doen
dit spel ziet eruit als een dierenrestaurant 😹 maar ik vind het nog steeds leuk
dit spel is echt leuk en schattig! Ik raad aan om het 100% te spelen
Slechtste game ooit😶
Wacht al lang op deze. Ik geniet er echt van.
Heel schattig. Vond de cake-versie ook leuk. De nieuwe stijl is verfrissend en schattig. De woningfunctie is een leuke toevoeging. <3
Ik heb de meeste "inactieve" apps van mafGames gespeeld en nogmaals, ik ben teleurgesteld. Elke fase doorlopen is een hele klus, omdat er geen consistente manier is om managers de lopende band te laten automatiseren. In andere spellen kon je ze winnen door levelprogressie, in dit spel via een duur gacha-systeem. De advertenties zijn OK, niet opdringerig maar noodzakelijk om enige vooruitgang te boeken. Om van advertenties af te komen, moet je een week- of maandabonnement betalen. De schattige kunst is gewoon om je geld te laten uitgeven.
Zou leuk zijn als het derde niveau geen glitch had. Het vertelt je dat je je moet concentreren op de doelen (wat... Duh), maar ik kan er niets mee doen, noch de rest van het spel
het is zo schattig, ik weet niet of er advertenties zijn, maar het is zo schattig dat ik een 10/5 zou geven
Fabbrica di biscotti criceti Simulazione zlsi
Betaald voor pinda's, kreeg niets. Het heeft me in rekening gebracht, maar de pinda's komen niet opdagen. Maak niet dezelfde fout als bij het spelen van dit afvalspel.
Leuk ontwerp maar sterk afhankelijk van betalen om te spelen. Ik vind het niet erg dat games geld moeten verdienen, maar het was onmiddellijk en veel geld om door te gaan.
Niet blij met de laatste update, krijg nu een advertentie ELKE keer dat ik van huis terug ga naar de hamsterfabriek, wat de gameplay erg storend maakt
Kon niet verder dan level 4. Ik begrijp deze game niet
schattig spel ook cool en ontspannend, maar kun je ook melk toevoegen?
Al uw advertenties hebben een onmogelijke of zeer moeilijk te drukken uitschakelknop. De helft van de tijd moet ik het hele spel uitschakelen om de advertentie uit te schakelen.
Hamster Cookie Factory Simulacijske igre qbd
Ik hou van dit spel. Het is schattig en eenvoudig, gewoon een leuke manier om de tijd te doden. Bovendien geniet ik van het feit dat er geen pop-upadvertenties zijn. Als er een advertentie is, is dat omdat je ervoor hebt gekozen om ernaar te kijken in plaats van dat het je wordt opgedrongen
Ik kwam in de game in de tutorial, maar toen kwam ik een bug tegen, denk ik, maar ik heb getikt en heb meer dan 10.000 cookies gekregen die wachten om te worden gekookt.
Er zou een oorlogsspel voor hamsters moeten zijn, zoals vechtkatten
Het is echt een schattig spel. het ontwerp is gewoon perfect, en het spel zelf is leuk om te spelen
Zeer goede game, maar er is een fout opgetreden die een ONEINDIG laadscherm heeft gemaakt en zegt dat ik aan het begin van de game sta. Los bugs op zodat ik het spel kan spelen omdat ik echt wil dat het werkt
De hamsters zijn heel schattig en het spel is zo leuk en leuk!
햄스터 쿠키 공장 - 타이쿤 게임 시뮬레이션 nayf
Hamster Cookie Factory Simulacijske igre qbd
Dit is zo schattig dat ik 5/5 . plaatste
Oké spel, het is schattig, het is licht vermakelijk. Maar koop GEEN IAP voor het verwijderen van advertenties omdat ze een SCAM zijn. Ik heb de $ 4 en alles wil nog steeds dat ik forking-advertenties kijk. ARMZALIG.
Fabbrica di biscotti criceti Simulazione zlsi
Leuk maar extreem ad-afhankelijk
Ik vind het spel leuk omdat ik van dieren houd en het is zo schattig dat er koekjes worden gemaakt en je de hamster mag verwisselen. Dit is het beste spel ooit!😆😆😆
Het is oké, niet wat ik verwachtte, maar het is zoals ik
De karakters zijn zo schattig en ik vind dit spel ook leuk
ik vind het zo schattig! en geen advertenties <3
Vast laadscherm, kan niet spelen Alle voortgang verliezen
dit spel is zo kostbaar en schattig, ik speel het graag om de tijd te doden
1945 Galaxy Shooter Аркады wdmo